KARTA INFORMACYJNA DLA USŁUGI
Starostwo Powiatowe
ul. Kopernika 8
37-300 Leżajsk
tel. (17) 240-45-00 fax 240-45-09 (patrz również pkt 3)
www.starostwo.lezajsk.pl → jak załatwić sprawę
1. NAZWA USŁUGI:
Scalenia i wymiana gruntów – wyrażenie zgody na przeniesienie własności działek
2. PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z 26 marca 1982r. o scaleniu i wymianie gruntów / t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1197/,
- Ustawa z 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego /t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 572/,
- Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz. U. z 2019r, poz. 1781/,
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej /t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 2111/.
3. WYDZIAŁ ZAŁATWIAJĄCY SPRAWĘ:
- Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Kopernika 8,
- Stanowisko ds. scalenia i wymiany gruntów.
Kontakt merytoryczny: 17-2404511
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
(formularz do pobrania poniżej) – F-GN.661.11.01 Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie własności dziełek.
Załączniki:
- zezwolenie grupy wykonującej scalenie na przeniesienie własności działek na drugiego właściciela,
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej za ustanowione pełnomocnictwo.
5. OPŁATY:
Wydanie zgody jest zwolnione z opłaty skarbowej.
Opłata skarbowa od pełnomocnictwa (jego wypisu, odpisu lub kopii) – 17 zł
Opłata skarbowa winna być dokonana z chwilą złożenia wniosku w kasie Starostwa przy ul. Kopernika 8 lub w kasie Urzędu Miejskiego w Leżajsku ul. Rynek 1 albo na konto Urzędu Miejskiego nr 70 1090 2590 0000 0001 4488 9286.
6. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Pismo.
7. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.
8. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie dotyczy.
9. INNE ISTOTNE INFORMACJE DLA INTERESANTÓW: