Zamknij mobilną wersję WCAG

Zarząd Powiatu podpisał umowę na modernizację ewidencji gruntów i budynków na terenie Leżajska

4 czerwca 2025

  • Wydrukuj artykuł Wydrukuj artykuł
  • Udostępnij artykuł na FB Udostępnij artykuł na FB

  • Galeria zdjęć Galeria zdjęć

Wyślij odnośnik

    3 czerwca, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Leżajsku, została podpisana umowa na zadanie „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Leżajsk w jednostce ewidencyjnej Leżajsk Miasto”.

    Wykonawcą zadania będzie firma GEOLIDA Sp. z o.o. z siedzibą w Gorlicach, której oferta, jako najkorzystniejsza, została wybrana w drodze przetargu.

    Na dokumencie swoje podpisy złożyli: reprezentujący Powiat Leżajski – Starosta Zdzisław Leśko i Wicestarosta Lucjan Czenczek oraz przedstawiciel firmy GEOLIDA – Prezes Zarządu Przemysław Kuklicz. W spotkaniu uczestniczyli również: Paulina Moskała, która będzie pełnić funkcję geodety ze strony wykonawcy oraz Marek Harpula, naczelnik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, a zarazem koordynator prac z ramienia Powiatu Leżajskiego.

    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na terenie Leżajska. Zrealizowanie zadania pozwoli na podniesienie jakości danych ww. ewidencji, a także usprawni proces prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych. W szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych PZGIK (Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego), obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów PZGIK.

    Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podzielony został na trzy etapy, zaś całkowita wartość zadania to kwota 1 498 140,00 zł, a termin jego realizacji wynosi 30 miesięcy.

     

    Informację zamieściła: Natalia Nowicka